מצלמות ואבטחה
1 במרץ 2018
שרותי דוא”ל מאובטח
28 במאי 2018

שרות כי אכפת לנו

לאורנט אנשי שרות ותיקים ומיומנים הן בתקשורת והן באתר הלקוח

  • חוזה השרות הסטנדרטי ניתן בימים א – ה בין השעות 18:00 – 9:00, ניתן להרחיב את כל אחד מהחוזים עד לחוזה של 24 שעות ביממה בכל ימות השבוע. השרות ניתן על תקלות חומרה ותוכנת הרשת וכן על תאום והפעלת אנשי התוכנה של החברות השונות (כגון: חשבשבת, עודכנית וכו’).
  • ניתן לרכוש אצלנו חוזים במסלולים הבאים:

חוזה תמיכה טלפוני – שרות בטלפון ע”י מחלקת HELP DESK (לא מוגבל בכמות השיחות) וכמו כן שרות לשרת בתקשורת מרוחקת ללא הגבלת קריאות.

בנק שעות עבודה – רכישה של כמות שעות מראש לפי צפי שנתי של שעות. כל קריאת שרות תרד מהבנק. אם יש צורך בחלפים הם ישולמו בנפרד לאחר שהלקוח יאשר זאת. להסכם זה מומלץ להוסיף גם את ההסכם הטלפוני.

חוזה שרות ללא חלפים -חוזה שנתי כולל את כל השעות שידרשו לפתרון תקלות כולל תמיכה טלפונית ללא הגבלה ותמיכה בתקשורת ללא הגבלה. חלפים ישולמו בנפרד לאחר שהלקוח יאשר זאת.

חוזה שרות כולל חלפים – חוזה שנתי כולל את כל השעות שידרשו לפתרון תקלות כולל תמיכה טלפונית ללא הגבלה ותמיכה בתקשורת ללא הגבלה וכולל חלקי חילוף לתחנות העבודה.

הסכם מיקור חוץ – טכנאי קבוע באתר הלקוח למשרה מלאה או חלקית לצורך ניהול כללי של הרשת ותיקונים.

יתרונות: טכנאי מנוסה עם ידע לפי דרישת הלקוח. טכנאי מחליף בימי מחלה/מילואים/חופש של הטכנאי הקבוע. ללקוח אין יחסי עובד-מעביד עם הטכנאי.

לצפייה בחוזה לדוגמא לחץ כאן

×

Hello!

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× שלום. לחץ כאן לשוחח איתנו